14.02.18

Естафета здоров'я



На нашу думку, насправді здоров’я — найвища цінність. Майже всі знають цю тезу, але усвідом­лює її не кожен. Про здоров’я і здоровий спосіб життя у нашого народу є чимало прислів’їв і приказок: «Найбільше багатство — здоров’я»; «У здоровому тілі -— здоровий дух»; «Хто про здоров’я дбає, тому і Бог помагає». Газетні кіоски і книжкові лотки переповнені літературою про різноманітні способи оздоровлення. Проте інколи складається враження, що люди, тільки захворівши, розуміють, що позба­влені чогось надзвичайно важливого в житті. Тому, щоб хвороби не шкодили нам, ми провели "Естафету здоров'я". Зарядка разом з звірятами, командні змагання, гумор та веселий настрій - це все те, що потрібно для збереження та зміцнення нашого здоров'я. Шкода, що Вас не було з нами. Проте, Ви можете це побачити




Немає коментарів:

Дописати коментар